جدال سايپا و تراکتورسازي مقابل ديدگان پرشورهاي تبريزي

 جدال سايپا و تراکتورسازي مقابل ديدگان پرشورهاي تبريزي

سايپا در 2 هفته اخير نتايج مطلوبي را کسب کرده و پس از شکست  استقلال خوزستان را برابر استقلال تهران به تساوي يک بر يک رسيده و مانع از استمرار گل نخوردن شاگردان شفر شده است.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ در نخستين و يکي از مهم‌ترين ديدارهاي هفته بيستم ليگ برتر فوتبال ايران،  شاگردان علي دايي مقابل تراکتورسازي قرار مي‌گيرند. تراکتورسازان شرايط مساعدي ندارند و هنوز تکليف سرمربي آن‌ها مشخص نشده است. مجتبي حسيني با استعفاي يحيي گل‌محمدي هدايت تراکتوري‌ها را مقابل نارنجي‌پوشان بر عهده دارد.  آنها در سه ديدار اخير خود تنها يک امتياز کسب کرده‌اند.

 هر چند بازي رفت  دو تيم در تهران با 2 گل به سود تيم تراکتورسازي به اتمام رسيد که  با اين نتيجه نخستين شکست شاگردان علي دايي در ليگ هفدهم رقم خورد و در سال‌هاي اخير تراکتورسازي برابر سايپا به نتايج مطلوبي دست يافته و حتي در 4 فصل گذشته برابر اين تيم شکستي نداشته است اما شاگردان علي دايي مي‌خواهند از موقعيت بحراني تراکتورسازي استفاده کرده و به برتري دست يابند.

مصاف تيم‌هاي تراکتورسازي تبريز و  سايپا تهران ساعت 14:30 روز پنجشنبه  ( 28 دي ماه) در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز برگزار مي‌شود که اين ديدار را حميد حاج ملک قضاوت خواهد کرد. همچنين علي اکبر نوري، حسن انتظاري و کميل غلامي (داور چهارم) وي را در اين مسابقه همراهي خواهند کرد. حسين نجاتي نيز ناظر فدراسيون خواهد بود.

در پايان هفته نوزدهم تيم سايپا با 28 امتياز در رده هفتم جدول قرار دارد و نارنجي پوشان در صورت کسب سه امتياز برابر قرمزهاي تبريزي مي‌توانند خود را موقتا در جايگاه چهارم جدول ببيند و در کورس رقابت براي کسب سهميه چهارم باقي بماند. تراکتورسازي نيز با 21 امتياز تيم يازدهم جدول است.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.